9 resultaten
In het MOBILITY onderzoek wordt een nieuw geneesmiddel onderzocht. Dit middel, SAR153191, behoort tot een klasse medicijnen die *anti-interleukine 6R monoklonale antilichamen* (een soort eiwit) heten. Dit medicijn blokkeert een bepaalde interleukine…
Het doel van het onderzoek is om het risico van verslechterde rijvaardigheid in de ochtend op 3 en 4 uur na nachtinname van zolpidem 3.5 mg onder de tong te onderzoeken.
Het voornaamste doel van deze studie is het bepalen van de resteffecten op rijvaardigheid van MK-4305 (20 en 40 mg) de ochtend na 1 dosering en na 8 doseringen.
Doel van de studie is na te gaan in welke mate de rijvaardigheid wordt beïnvloed door de insomnia en in hoeverre dit effect wordt tegengegaan of genormaliseerd door het gebruik van slaapmiddelen. Hiervoor wordt de rijvaardigheid van insomnia…
De maximaal getolereerde AEB071 dosis schatten (dosisverhoging) en karakteriseren van de veiligheid en verdraagbaarheid van de MTD of aanbevolen fase 2 AEB071 dosis bij patiënten met gemetastaseerd oogmelanoom (dosisexpansie).
Het doel van het onderzoek is om de maximaal getolereerde AEB071 en everolimus doseringen te bepalen en het karakteriseren van de veiligheid en verdraagbaarheid van de MTD en/of aanbevolen fase 2 doseringen van AEB071 en everolimus bij patiënten met…
De maximale getolereerde dosis en aanbevolen fase II dosis schatten van AEB071 en MEK162 (fase1b, dosisverhoging) en het beoordelen van het voorlopige bewijs voor anti-tumor activiteit en klinisch voordeel (gemeten als progressieve vrije overleving…
Primaire doelstellingDe primaire doelstelling van het onderzoek is het evalueren van het effect van lemborexant 2,5, 5, en 10 mg in vergelijking met placebo op de standaarddeviatie van de laterale rijpositie (standard deviation of lateral position,…
Primair doel van het onderzoek:- Bepalen van de effecten van ACT-541468 op objectieve gesimuleerde rijvaardigheid, namelijk de standaard deviatie van de laterale positie (SDLP), na zowel enkele als meervoudige doseringen in de avond. Secundair…